Začetek leta 2020 je zaznamovalo globalno širjenje Koronavirusa in z njim povezanih posledic. Ena izmed prvih panog, ki je utrpela hude izgube, je bil svetovni turizem.
S prihodom pomladi in toplejših temperatur ter ob napovedih, da naj bi se globalna zdravstvena kriza v prihodnjem mesecu ali dveh postopoma umirila, je čas, da začnemo razmišljati, kako do čim hitrejšega ponovnega zagona turizma, kot ene izmed za Slovenijo pomembnejših gospodarskih panog.
1. Uveljavljanje znamke
Marketinške agencije že od vsega začetka v svoje promocijske aktivnosti vključujejo personalizirane promocijske izdelke, da bi na tak način še dodatno uveljavile znamko, ki jo prodajajo. Pri ponovnem zagonu turizma bo še toliko bolj pomembno, da poleg same znamke ponovno dobro predstavimo tudi njeno vsebino.
2. Naložite na USB svoje vsebine
Usb ključki so odličen in uporaben promocijski izdelek, še posebno primeren v turizmu. Poleg tega, da jih personaliziramo z željenim logotipom ali grafiko, nanje lahko tudi naložimo vsebine ključnega pomena za promocijo vašega kraja, nastanitvenega objekta, ipd.
Na tak način USB ključek več kot uspešno nadomesti klasičen prodajni katalog, saj:
• nanj lahko naložite opise, slike, cenike ali video vsebine
• je majhen in lahek in ga lahko vzamete s seboj kamorkoli greste, naj bodo to sejmi, poslovni sestanki, konference itn.
• lahko ga uporabite tudi kot drobno pozornost za stalne stranke
Po naročilu vam vsebine na ključke naložimo mi!
3. Dolgoročna naložba
Poleg vsega naštetega pa je pomembno poudariti tudi dejstvo, da usb ključek zagotovo ni promocijski artikel, ki bo sčasoma romal v koš. Vaša ’’reklama’’ bo zagotovo v uporabi še dolgo potem, ko boste ključek podarili.